Teknisk support

Overvåkningsbutikkens tekniske support hjelper deg med alt som vedrører dine overvåkingsprodukter, nettverkskonfigurering og portåpninger i rutere – helt kostnadsfritt første året. Hvis du ringer til oss, får du alltid snakke med opplærte cctv-teknikere som hjelper deg raskt og effektivt. Den tryggheten får du bare når du handler hos oss!

Trinn 1

VÆR PÅ PLASS

– Start en datamaskin og koble den til samme nettverk som overvåkingssystemet.

– Kontroller at overvåkingssystemet er tilkoblet en LAN-inngang på ruteren (det står LAN på inngangen).

Trinn 2

LAST NED TEAM VIEWER

Klikk på ikonet nedenfor og start programmet.

Trinn 3

LAST NED VIDEO VIEWER

Klikk på riktig versjon for ditt operativsystem nedenfor og installer programmet.

For Windows

For Mac

Trinn 4

FINN FØLGENDE INFORMASJON

– Administrasjonspassordet (access key) til ruteren. Det pleier å stå under ruteren eller på et kort som du fikk med ruteren,

– Ditt kunde-/ordrenummer hos oss slik at vi enkelt finner kundeprofilen og kan hjelpe deg raskt.

Trinn 5

Ring oss på 64 83 83 00 (tast 3)

Hva er passordet mitt?

Lagringsenhet – Passordet er trykt på undersiden av videolagringsenheten. Vi bytter alltid standardpassordet på videolagringsenheter for å øke sikkerheten på overvåkingssystemet. Vi anbefaler at du bytter passordet til et sikkert med små og store bokstaver (a–z) samt sifre. Ikke bruk æøå eller spesialtegn.

IP-kameraer – Brukernavn og passord til IP-kameraer er som standard «admin», og disse trenger ikke byttes hvis de er direktekoblet til en videolagringsenhet. Bruker du derimot IP-kameraet frittstående eller det er tilkoblet via ruter til videolagringsenhetet, må du bytte passord for å høyne sikkerheten. Bytt da til et sikkert passord med små og store bokstaver (a–z) samt sifre. Ikke bruk æøå eller spesialtegn.

Lagre passordet på et sikkert sted, eller enda bedre, memorer det siden et mistet passord normalt krever en maskinvaretilbakestilling.

Hvor lang garanti har jeg?

Alle produkter vi selger, har ett (1) års garanti. Hvis du via telefon eller e-post har kjøpt demokameraer, kan disse ha kortere garantitid. Dette står da på ordrebekreftelsen.

Hvis du vil ha lengre garanti, anbefaler vi vår tjeneste Supportavtale Pluss som gir deg garanti så lenge du er tilknyttet avtalen.

Trenger jeg å forberede noe før jeg ringer dere?

Vi anbefaler at du følger trinnene i fanen «Før du ringer …» ovenfor for å få raskest mulig support.

Overvåkingsprogramvare

CMS Lite (Windows) | Programvare for AVTECHs overvåkingssystem og kameraer med støtte for H.265.
VideoViewer (Windows) | Programvare for AVTECHs overvåkingssystem og kameraer.
VideoViewer (MAC) | Programvare for AVTECHs overvåkingssystem og kameraer.
VideoPlayer (Windows) | Programvare for avspilling av innspilt materiale fra AVTECHs overvåkingssystem og kameraer.
VideoPlayer (MAC) | Programvare for avspilling av innspilt materiale fra AVTECHs overvåkingssystem og kameraer.
HERO SPEED CMS | Programvare for vårt trådløse overvåkingssystem.

Supportprogramvare

TeamViewer | Programvare for fjernstyring av datamaskin som brukes ved fjernsupport.

Send en melding





    Kontakt