Tjenestevilkår

Nedenfor finner du våre tjenestevilkår for de forskjellige tjenester vi tilbyr.

Supportavtalevilkår

Nedenstående vilkår gjelder for alle Overvåkningsbutikkens supportavtaler:

  1. Alle supportteknikere er ansatte eller godkjente partnere og opplært av Overvåkningsbutikken til å utføre kvalifisert support på overvåkingsutstyr levert av Overvåkningsbutikken.
  2. Med en supportavtale inngår ubegrenset telefonsupport i våre åpningstider.
  3. Supportavtale kan tegnes når som helst.
  4. Supportavtale Pluss kan bare tegnes under ordinær garantitid eller etter funksjonsverifisering av produkter og gir uendelig garanti så lenge avtalen løper.
  5. En supportavtale gir deg eksklusive tilbud med jevne mellomrom forutsatt at du velger å ta imot kommunikasjon fra Overvåkningsbutikken.
  6. Ingen del av avtalen er forbundet med en forsikring, og vi tar ikke ansvar for produkter som brukes på en feilaktig måte som strider med norsk lov.
  7. Supportavtaler tegnes og løper ett år om gangen samt betales på forskudd. De har en måneds oppsigelsestid der du får en faktura i god tid før oppsigelsestiden går ut for kommende årsperiode.
  8. Prisene er inklusive merverdiavgift for privatpersoner og eksklusive merverdiavgift for foretak.

Hjelpevilkår

Nedenstående vilkår gjelder for alle Overvåkningsbutikkens hjelpetjenester:

  1. Alle supportteknikere er ansatt og opplært av Overvåkningsbutikken for å utføre kvalifisert support på overvåkingsutstyr levert av Overvåkningsbutikken.
  2. Vi tar ikke ansvar for ditt passord av fortrolighetshensyn.
  3. Supportavtale kan tegnes når som helst hvis du vil ha hjelp.
  4. Feilsøking kan iblant ta lengre tid enn 10 dager avhengig av kontakt med våre leverandører eller mer omfattende tester. Vi kommuniserer alltid med deg slik at du vet hva som skjer med produktet.
  5. Prisene er inklusive merverdiavgift for privatpersoner og eksklusive merverdiavgift for foretak.